Kolorowe, włoskie śniadanie

Te powroty zimy mnie już irytują. Za każdym razem, kiedy już mnie rozpiera energia i radość na widok słońca i śpiewających ptaków, znowu zrywa się wiatr, pada śnieg i na aucie o poranku widzę mróz. Eh. Nie powiem, ta ilość śniegu i temperatura są całkiem przyjemne. Lubie taką zimę. Lubię ją najbardziej w okolicy 20 grudnia, a nie z początkiem marca. Brrr. Zatem, po raz kolejny zasypię was kolorem i wiosną. 

Grunt to pożywne śniadanie w miłym towarzystwie. Poza rodzina w komplecie mam też na myśli domowe dodatki od Villa Italia, które zmieniają aure za oknem. Rozchmurzają niebo i wygląd wnętrza. Wiosna sama w sobie. Te kolory sprawiają, że gdy wstaję rano, jakoś łagodniej odczuwam to co mnie czeka. Kanapka posmarowana masłem z pięknej zielonej maselniczki wywołuje uśmiech na twarzy. Co się martwić i smucić, skoro dookoła tak miło i przyjemnie. Czyż śniadanie zjedzone w takich warunkach nie nastaja pozytywnie?

Marka Villa Italia projektowana z dokładnością w Mediolanie i zastrzeżona na naszym rynku ma w swej ofercie porcelanę stołową, szkła, sztućce oraz różne dekoracyjne dodatki. Serwisy obiadowe i herbaciane to podstawa wyposażenia jadalni w każdym domu. A zestaw, z którego korzystamy przy każdym śniadaniu, widoczny poniżej, dostępny TUTAJ :)






Post powstał przy współpracy z marką 

You Might Also Like

95 komentarze

  1. Ja mam podobnie, z tym, że kiedy liczę już na wiosnę dopada mnie przeziębienie lub grypa. Poza tym, pięknie i kolorowo u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bo ten przeskok pogodowy jest zdradliwy. Zapraszam częściej 😁

      Usuń
  2. A mi akurat takie mróz bardzo pasuje - nawet teraz. Codziennie rano odsłaniam zasłony z nadzieją, że spadło jeszcze trochę śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tak samo ;) PS. Ładnie podane śniadanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda, śniadanie wygląda naprawdę ciekawie. Myśle, że już wiem co jutro zjem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kolory! Aż szkoda jeść :) Takie śniadanie to niezły zastrzyk energii na cały dzień.

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie wiosenne akcenty na porannym stole potrafią poprawić humor. Również wyczekuję wiosny, słońca, zieleni... Bardzo ładna ta zielona maselniczka!

    Ja też się pochwalę i zapraszam do mnie gdzie stworzyłam kilka wiosennych akcentów i uszyłam poduszki w kwiaty z suszonymi kwiatami!

    Do środka dodałam suszonych płatków róż:

    https://edreamsstyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo interesująca tematyka. Na pewno będę częściej tutaj zaglądać. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezwykle ciekawy wpis. Bardzo ciekawi mnie taka tematyka. Lubię takie blogi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorowe i na pewno smaczne śniadanie :) Kwiaty są wisienką na torcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaty w wazonie w miarę możliwości mam w wazonie prawie zawsze, to dla mnie ważny element wystroju

      Usuń
  11. Podoba mi się ten blog. Jestem pod wrażeniem. Interesuję się taką tematyką.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny i ciekawy blog. Jestem pod wrażeniem. Lubię blogi o takiej tematyce. Będę częściej tutaj zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się tematyka tego bloga. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo inspirujący blog, którego odwiedza bardzo często.

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja coś takiego na wielkanoc przyszykuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiele jest takich blogów, ale ten jest wyjątkowy i zawsze znajdzie się tu wiele inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zamiast śniadanka wolę się wybrać na jakiś fajny zabieg, np. malinową czekoladą

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny blog. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super jest ten blog. Bardzo fajna tematyka. Będę częściej tutaj zaglądać. Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo inspirujący wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ kolorowe śniadanie :) to świetna pobudka nawet dla dużych śpiochów :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  22. Myśle, że takie śniadanie każdy by zjadł. Chyba jutro coś takiego sobie zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdy już oczy widzą takie smakołyki to musi być pyszne

    OdpowiedzUsuń
  24. Pozytywny blog, obfitujący w inspiracje i ciekawe pomysły :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  25. Jest tutaj masa ciekawych informacji. Uważam, że sporo osób weźmie to pod uwage.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podoba mi się ten blog. Lubię taką tematykę. Postaram się tutaj częściej zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  27. Inspirujący blog, pełen pozytywnej energii :) Widać, że blog prowadzony jest z sercem. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  28. Na pierwszy rzut oka widać, że blog prowadzony z pasją, a po wczytaniu się w posty mamy tylko potwierdzenie tego :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny blog. Bardzo lubię blogi tego typu. Jestem pod ogromnym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  30. Odpowiednie śniadanie, a zwłaszcza takie kolorowe z pewnością doda energii na cały dzień :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  31. No to już wiem co jutro sobie zrobie ;) Bardzo fajnie sie to prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  32. Zimą narzekają na mrozy, latem na upały - no nie dogodzisz ;D Ale fakt, że w tym roku pogoda i przyroda odrobinę powariowały. Wszystko tak szybko dojrzewa jak by zaraz miała być z powrotem zima.

    OdpowiedzUsuń
  33. Takie śniadanie mogę jeść codziennie. Przede wszystkim jest lekkie i smaczne.

    OdpowiedzUsuń
  34. Mniam ;D Aż się jeść chce :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ojej... najlepiej :3 piękne zdjęcia, cudowne śniadanko ^^

    OdpowiedzUsuń
  36. Mmm, cudowne śniadanko w cudownym mieszkaniu *.*

    OdpowiedzUsuń
  37. Ojej, takie poranki są najlepsze :3

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajnie podane i wszystko w miłej kolorystyce.

    OdpowiedzUsuń
  39. Cuudowne mieszkanko, jaki i cudowne śniadanko

    OdpowiedzUsuń
  40. Dobrze jest rozpocząć dzień takim miłym akcentem

    OdpowiedzUsuń
  41. Rodzinne śniadania w weekendy to zwyczaj który warto mieć w domu

    OdpowiedzUsuń
  42. Super macie, że tak udaje się wam razem jeść

    OdpowiedzUsuń
  43. Myślę, że smakuje tak dobrze zw względu na towarzystwo

    OdpowiedzUsuń
  44. No proszę, takie śniadanka to ja rozumiem :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajne śniadanie. Te tulipany tutaj robią bardzo dużą robotę jeśli chodzi o kolorystykę wnętrza też bardzo lubię kwiatki są na prawdę fajne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  46. Takie śniadanko to moje marzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam żółte tulipany! Nawet nie wiesz, ile mi sprawiają radości :) Mimo że kojarzą się głównie z wiosną, to uwielbiam je o każdej porze roku, ponieważ rozświetlają mieszkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  49. Wygląda świetnie! Nie jestem przyzwyczajona niestety do takich pięknych śniadań, chociaż mój chłopak bardzo się stara :) Ja nie mam niestety czasu na gotowanie, więc na szczęście w temacie jedzenia on o mnie dba. Ostatnio nawet kupił mi suplementy https://magicznyogrod.pl/zielarnia/suplementy_w_kapsulkach.html, żebym uzupełniła sobie różne niedobory w organizmie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ale pięknie tam macie :)
    Aż się głodny zrobiłem, dzięki wielkie za wpis!

    OdpowiedzUsuń
  51. Wygląda bardzo apetycznie i idealnie nakrycie na stół pasujące do wystroju Twojego domu.

    OdpowiedzUsuń
  52. bardzo kolorowa i wiosenna zastawa i wystrój. Klimaty mojej żony :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Takie śniadanko smakuje wówczas dwa razy lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Rewelacyjny blog, na pewno powrócę! Estetycznie ułożone, tak wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Jak dla mnie zbyt pstrokate ale są różne gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajnie wygląda takie kolorowe śniadanie. Pozostaje mi tylko pozazdrościć pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny pomysł na smaczne i zdrowe śniadanie.

    OdpowiedzUsuń
  58. Prosty, estetyczny i apetyczny sposób na śniadanie.

    OdpowiedzUsuń
  59. Wygląda bardzo pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo ciekawy wpis. Jestem pod wrażeniem !

    OdpowiedzUsuń
  61. Śniadanie w takim wydaniu prezentuje się bardzo elegancko i smakowicie.

    OdpowiedzUsuń
  62. WOW! extra pomysły i interesujący blog !

    OdpowiedzUsuń
  63. Ten wpis odmienił moje życie!

    OdpowiedzUsuń
  64. ciekawy wpis! postaram się wchodzić tutaj częściej

    OdpowiedzUsuń
  65. Polecam tego bloga, jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  66. takie blogi to ja lubie! fajnie poczytać ciekawe wpisy

    OdpowiedzUsuń
  67. Udało się Ci się wszystko naprawdę dobrze opisać

    OdpowiedzUsuń
  68. Pięknie dobrane kolory i wystrój pomieszczeń

    OdpowiedzUsuń

  69. Pożyczki dla bardzo zadłużonych online Chwilówki z natychmiastowym przelewem online w 15 minut to szybkie pożyczki udzielane za pomocą prostego procesu aplikacji. Wystarczy posiadać dowód osobisty i aktywne konto bankowe. Jest to łatwa i wygodna opcja, która pozwala otrzymać potrzebną gotówkę w krótkim czasie. Jedną z charakterystycznych cech pożyczek pozabankowych jest mniejsze wymaganie dotyczące zdolności kredytowych potencjalnych wnioskodawców.

    OdpowiedzUsuń
  70. Chwilówki z natychmiastowym przelewem online to idealne rozwiązanie dla osób potrzebujących szybkiego zastrzyku gotówki. Dzięki uproszczonym warunkom aplikacji, otrzymanie pożyczki zajmuje zaledwie 15 minut. Wystarczy posiadać dowód osobisty oraz aktywne konto bankowe. Pożyczki pozabankowe wyróżniają się tym, że są udzielane na mniejszych wymogach dotyczących zdolności kredytowych wnioskodawców. Oznacza to, że nawet osoby z niskim dochodem lub negatywną historią kredytową mogą otrzymać pożyczkę.

    OdpowiedzUsuń
  71. Pilna pożyczka na dzisiaj Dzięki temu nawet osoby, które nie spełniają standardowych wymogów bankowych, mogą otrzymać finansowe wsparcie w razie nagłej potrzeby. Oferowane chwilówki są dostępne przez internet, co sprawia, że cały proces jest prosty i wygodny. Bez zbędnych formalności i oczekiwania w kolejce można w łatwy sposób uzyskać pożyczkę, która pomoże w pokryciu nieplanowanych wydatków.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.