sypialniane znalezisko :)


porządki przedświąteczne zrobione :)
w domu czysto, świeżo, przytulnie
w trakcie remontu wszystko co tylko mogło się poniszczyć lub zakurzyć 
chowałam gdzie się tylko dało i było miejsce,
aby uchronić przed totalną zagładą
i ot jaka niespodzianka


  sprzątając szafę w sypialni odnalazłam...dywanik!
kupiony w trakcie remontu w IKEA i głęboko schowany co by się nie zniszczył
zanim zainauguruje na mojej podłodze

ile radości sprawił mi jego widok!
uwielbiam takie sytuacje 
kiedy coś ukryje
a potem niespodziewanie zapominane przez los odkopuje 
gdzieś tam z czeluści mego mieszkanka

no to w związku ze znaleziskiem 
postanowiłam trochę pocykać w sypialni,a co :)
niech ma swoje 5 minut





miłego fajnegodziałku!

Ania

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Aniu, mega kraciasta ściana! :D Jestem urzeczona!
    I sama chciałabym znaleźć jakieś zapomniane skarby, uwielbiam takie niespodzianki :)
    Pozdr!

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny dzwonek :)
    Zapraszam do zapoznania się z ofertą mojej firmy zajmującej się sprzątaniem różnego rodzaju pomieszczeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że póki co daje rade sama :) ale dziękuje, będzie bardzo źle to skorzystam ;)

      Usuń
  3. Ładna sypialnia. :) Szczególnie podoba mi się kraciasta ściana, pikowane łóżko i gałki od stolików nocnych. :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.