wiosna w donicach

wiem, że na pewno o wiele ciekawiej by było gdybym to udostępniła w końcu zdjęcia łazienki
niestety....
jeszcze to chwile potrwa
nie chce pokazywać jak jest teraz, bo jest nieskończone 
(nie ma lamp, lustra, szafek) i efekt może nie być taki jak oczekujecie
proszę o odrobinę cierpliwości, będzie wszystko na tip top to chętnie pokaże :)

póki co skupiłam się na doprowadzeniu domu do stanu używalności
to też proste nie jest bo mycie podłogi po raz 16-ty nadal nie daje efektu satysfakcjonującego mnie :)

w między czasie znalazłam chwile żeby odwiedzić mój ogród na tarasie
no i co się okazało, jest całkiem przyzwoicie
z moich jesiennych cebulek coś kiełkuje!
jupi!
moje pierwsze kwiaty....mam nadzieje ;)

dodatkowo w tracie porządków odnalazłam nasiona które od razu szybciutko posadziłam
im więcej roślin tym lepiej
w końcu ma to być nasza oaza, nasz ogród i taras w jednym








krótko niestety ale jakoś czasu brak
obiecuje poprawę

buziaki

Ania


You Might Also Like

0 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.