plakaty na ścianę marsz!


szukam, grzebie po tym Internecie
obejrzałam już chyba z tysiąc blogów i stron,
z których można pobrać za darmo grafiki,
do druku, gotowe ... i  już!

mam już tego tak pokaźną kolekcję,
że mój plan żeby się tym osobiście zająć
chyba właśnie upadł;
jest taki wybór w sieci
że zanim przetestuje to wszystko co udało mi się uzbierać
to wpadnę na jakiś inny, nowy, genialny pomysł!

oto przedstawiam wam strony/blogi z których zaczerpnęłam ostatnio nowe ekstra plakaty :)
pod każdym linkiem masa ciekawych grafik, 
a poniżej linków przykłady tego co można tam znaleźć


1. Feed Your Soul 




2. MADZIOF

































 



to chyba na tyle....reszty nie mogę rozszyfrować skąd mam :P
pobrałam, zapisałam i nie mam śladu skąd
jak na początek to i tak dużo 
:))


buziaki,
miłego drukowania!!

Ania

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Super są te grafiki, a najcudowniejsza Enjoy the little things ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne grafiki, jedna chyba nawet znajdzie miejsce na mojej ścianie. ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za podlinkowanie do Madziofa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie jestem na etapie szukania plakatów do antyram:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zestawienie, już nie muszę szukać! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie byłoby umieć samemu coś takiego ogarnąć! przelać myśli i marzenia na wirtualny papier a potem... ciach! wydrukować i się przyglądać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie każdy ma zdolności takie ale za to całe szczęście ci co mają to się nimi dzielą 😊

      Usuń
  7. A może mapa z ulubionego miejsca? Plakat w postaci planu miasta z wakacji? Zobaczcie na http://mapfabryka.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne i ciągle w modzie takie plakaty!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe plakaty, sama mam parę w domu ale teraz szukam czegoś do biura i kilka Twoich motywów wpadło mi w oko, dziękuję za inspirację.

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie plakaty na ścianę najlepiej drukować w drukarniach wieloformatowych, bo jest to naprawde opłacalne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.