Spontanicznie o prezentach

No nie miałam tego w planie, wyszło spontanicznie. W zasadzie to stwierdziłam, że skoro już grzebie w tym necie i przeglądam to i owo to sie z wami podzielę, a co. Może akurat wam potrzeba podpowiedzi, może akurat też grzebiecie i nie możecie nic wygrzebać. A tu pach, Ania napisała całe szczęście post, a wy szukaliście akurat tej czapy no i jest! Także nie ma za co. 
Zatem mam dla was kilka fajnych, ładnych rzeczy. Jest cos dla pań, dla panów, jest coś dla dzieci i dla domu. Nie wiele, ale jednak. Na ten moment prawie każda blogerka robi zestawienia prezentowe, więc jak obskoczycie ze trzy blogi, to myślę że może z tego wyniknąć całkiem fajna lista z pomysłami prezentowymi. No to kto nie ma jeszcze pokitranych po szafach paczek i kurierów pod domem co drugi dzień, do roboty. Przeglądać i kupować. A, no chyba że wam nie robi różnicy to możecie poczekać do przyszłego tygodnia. Wtedy to prze-amerykańki zwyczaj który do nas dotarł - Cyber Monday. Może się uda coś wyhaczyć w promocji.
A, i jedna kategoria - pudrowo - taka trochę nieoczywista. Wynika to z tego, że ten oto kolor jakoś ostatnio mi bardzo mocno wpadł w oko. Aż tak, że zrobił mi kategorię. No i w zestawieniu z całą moją szafą szarości - ogień! Przy okazji mała podpowiedź dla tych co chcą mi zrobić prezent (niach niach niach). 

















Trzymam kciuki za wasze zakupy, listy prezentowe i szopingi. Niech moc będzie z wami! A kto uważa że to jeszcze za szybko na taki post - zapraszam do siebie w grudniu,o! ;)



You Might Also Like

21 komentarze

  1. Ceruti, to moje ulubione pachnidło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły! Ja już mam w większości wybrane prezenty świąteczne :) Znalazłam świetną stronkę w internecie z zegarkami http://www.zegarkowy.pl/casio-dw-6900cb-4c.html gdzie już z amówiłam śliczny zegarek dla męża. Mam nadzieję, że będzie zadowolony z prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co roku przed świetami problem z doborem prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kubek z PRL'u dla faceta to mega fajny pomysł. Jest w internecie dożo wzorów do wybrania. Świetny wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie trzeba by zacząć myśleć o prezentach, bo potem znowu będzie płacz na ostatnią chwilę :-P
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pościel w czerwieni na święta obowiązkowo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziś wybieram zestaw pudrowo- różowy, a co tam różu nigdy za wiele ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zestawienie a te krasnale takie z teleskopowymi nogami widzieliśmy w biedronce :) Bardzo fajna dekoracja można wykorzystać na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zachwycona tymi zdjęciami. Uwielbiam przeglądać tego typu blogi w poszukiwaniu inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bajerancka domena, na pewno polecę ją znajomym. Autor włożył dużo wysiłku w stworzenie tej treści, za co mocno dziękuję.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.