moje mieszkanie - moja pasja


moje mieszkanie ciągle wymaga udoskonaleń...
mieszkamy w nim 1,5 roku, zaczęliśmy od remontu generalnego, w między czasie braliśmy ślub
ciągle jest jeszcze coś do dopracowania

zaadaptowaliśmy sobie piętro w domku jednorodzinnym
przerobiliśmy wszystko po naszemu, trzeba było powyburzać trochę ścian...ale efekt jest....hmm :)

na początek - salon!

nasz salon przed remontem
salon w trakcie remontu
efekt po :)

kocham świeże kwiaty w wazonie...ah! raz tak....
...a raz tak, ale kwiaty są zawsze!

Fazi nie da mi spokojnie fotografować...zawsze musi być obok - kontrola!
myślę że udało się zrobić kawał porządnego remontu! ;)

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Cudownie!! Uwielbiam taki klimat, przytulny i ciepły. Niecierpliwie czekam na moment, w którym będziemy mieć własny kąt, i też będę się spełniać jako dekoratorka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli to kochasz,to gorąco polecam i zachęcam, najlepiej uczyć się na swoich błędach :-) a i dziękuję, starałam się, ale ciągle coś zmieniam :-P

      Usuń
  2. Ania, podziwiam, oglądam i zachodzę w głowę- mieliście takie wąskie pomieszczenie w salonie?! Ta metamorfoza jest naprawdę niesamowita! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak :-) to był kiedyś balkon,potem garderoba a teraz cześć mego salonu z mega oknem! I masz rację, nieskromnie mówiąc, ja jak patrzę na te zdjęcia,tez jestem dumna że się tak udało :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciepło, przytulnie i ze smakiem :) Podłoga z desek jest po prostu cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wystrój! Z pewnością zainspiruję się nim, kiedy w końcu kupię sobie wymarzone mieszkania wrocław tanio i zacznę urządzać. Czekam na kolejne Twoje świetne pomysły i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.