cześć, jestem Fazi :)


"gdy już będę dorosła, wyprowadzę się od rodziców i będę miała swój dom to będę miała psa, tak!"
ku mojemu zdziwieniu, mój aktualny mąż, gdy go poznałam myślał dokładnie o tym samym - pies!
żeby tego było mało - co do rasy też nie było sporów -  JACK RUSSELL TERRIER ;D


nie należymy do ludzi spokojnych więc uważaliśmy że właśnie dlatego to pies dla nas
gdy juz zamieszkaliśmy razem to była tylko kwestia czasu... decyzja narodziła się z dnia na dzień kiedy to okazało się że moja znajoma ma szczeniaki tej właśnie rasy do oddania

długo się nie zastanawialiśmy, to było jak grom z jasnego nieba, kwestia dwóch tygodni i .....mamy psa!
sami powiedźcie, jak tu się nie zakochać?

on nas wybrał i my jego, to była miłość od pierwszego wejrzenia....
tak sobie tylko dziś myślimy, że nam wtedy nie dało do myślenia dlaczego właścicielka dała mu na imię "Speedy Gonzales"....nie można się z nim nudzić :) spacer z psem to bieganie, skakanie, patyki, piłki, aktywność 100%

Fazi jest z nami od września ubiegłego roku.......dla tego szczerego spojrzenia, dla tych spacerów razem, dla miłości jaką nam daje...eh, nie oddała bym za nic!
sami zobaczcie to nasze szczęście :)









<3

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Uroczy jest. :) Piesek w domu to samo szczęście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak! od razi w domu widać że jest życie, ciągle się coś dzieje, tak, jest super :)
      btw. twój piesek również bardzo uroczy :)

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.