bo dusza jest najważniejsza


po pierwsze to trochę ostatnio zamilkłam...
jak już wam jakiś czas temu wspominałam, mam teraz lekkie urwanie głowy
zarówno w życiu prywatnym jak i w pracy
stąd też moje hobby poszło na dalszy plan
ale nic to, nadrobię
jednak ten ciężki tydzień sprawił że w drodze do domu dopadła mnie refleksja:)
cały tydzień pogrążona pracą nie miałam czasu na dom,
na sprzątanie, gotowanie, podlanie kwiatów
wracałam i szłam spać
zmęczenie mnie dopadało z dnia na dzień

okazało się, że da się żyć gdy jest
nie poodkurzane
nie ugotowane
kwiaty dały rade, bo trochę pokropiło
pies ma też pana, więc dał rade beze mnie
czy warto więc tracić życie na tworzenie w domu wnętrz z katalogów?


wnętrze, które odkryłam przez przypadek
wygląda cudownie
wnętrze, które jest piękne, wspaniałe, rodzinne...
ale ma w sobie odrobiny zamieszania
ma duszę
bo nie tylko perfekcja się liczy...
nie to że szafki w kuchni są idealnie wycięte i pomalowane
uchwyty równo przykręcone
a pościel wypracowana
ważne żeby było czuć życie i duszę
bo dusza jest najważniejsza
co myślicie?

dla mnie - idealnie
chciałabym tu spędzać dnie i noce...
i mogę dożyć w spokoju starości... <3


















www.pufikhomes.com


pozdrawiam!
Ania

You Might Also Like

0 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.