korzystam z ciepła i ...... rozdaje prezenty :)

o rany, szybko poszedł ten post
ale oglądałam prognozę pogody i nie było wyjścia
spakowaliśmy się w auto i na spacer
do kurortu
no to co, to wam pokaże co nieco  :) 


z reguły w tygodniu nie ma czasu a w weekend tam jest tyle ludzi
to postanowiliśmy że jedziemy dziś, a co, 
wtorek też jest dobrym dniem na spacer....po Sopocie
piękne miejsce, dawno już przez nas nie odwiedzane
postanowiliśmy to zmienić
ładna pogoda ułatwiła zadanie
postanowiliśmy wszystkie inne sprawy odłożyć i wykorzystać tą odrobinę pięknej pogody
bo od jutra znowu...eh, szkoda słów

Sopot ma urok i nocą i za dnia
zdziwieni byliśmy tylko ilością ludzi jaką spotkaliśmy
mimo tego że to wtorek, bywało ciasno i gęsto
ale co się dziwić, takie miejsca mają wzięcie














no i tak na tym spacerze rozmawiałam sobie z moi M i wpadł mi pomysł do głowy
może by tak sprawić jakąś miłą niespodziankę 
jakiejś osobie która wpada do mnie i czyta moje wypociny, ogląda zdjęcia
czy to na blogu, czy to na facebooku
jest mi bardzo miło że mój pomysł na bloga został miło przyjęty 
PRAWIE 100 polubień uzyskałam na facebooku
tu stałych fanów, którzy mi towarzyszą, wspierają i czytają
bardzo to doceniam - stąd moje rozdanie
nie będzie to mocno skomplikowane zadanie

1. poproszę o komentarz, że pragniecie wziąć udział w zabawie, pod postem na blogu lub wpisem na FB

2. jeżeli jeszcze tego nie zrobiliście, polubcie mój profil na FB :)

3. jeżeli macie bloga, będzie mi bardzo miło jak info o mojej zabawie umieścicie na swoim blogu, jeżeli nie, udostępnij info o konkursie na swoim profilu na FB

i to by było na tyle...proste? wydaje się że tak 
nagrody? ha! 
wszystko zaczęło się od rozmowy z M, zatem postawiłam na atrybut mężczyzny - wąsy!

- metalowa osłona z tablicą kredową
- dwie gąbki - wąsy
- dwie małe gałki/wieszaki
- jedna duża gałka/wieszak
- torba eko z wąsem


mam nadzieje że nagrody przypadną wam do gustu
zatem.....do dzieła, zabawa trwa :)))
wyniki ogłoszę 29 maja 
miłej zabawy!

pozdrawiam!
Ania

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Choć jestem w Sopocie codziennie (pracuje tam), to już jakiś czas nie byłam na Monciaku i w okolicy, odstraszają mnie te tłumy ludzi. Wolę spacery po sezonie, wtedy moim zdaniem Sopot jest najładniejszy.
    A nagrody z sopockiego Tigera? :) Chętnie wezmę udział w zabawie. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny, ale Wam zazdroszczę tego codziennego widoku morza. Tego szumu, piasku pod stopami... Ja mam tam tak okropnie daleko :(
    Mustache bardzo lubię więc zgłaszam się do zabawy! :)
    Pozdrawiam, Ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. W tej torbie z wąsem nosiłabym bagietki ;) Dołączam się do zabawy :) i pozdrawiam znad Śródziemnego, wietrzne jakieś takie się dzisiaj zrobiło ach! :D

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.