zabiegany maj


no i mamy, wiosnę
pięknie jest w parkach, na polach
drzewa wyglądają bajecznie
ogrody i tarasy zabarwione kolorowymi kwiatami
dnia nam przybywa, słońca również
nic tylko się cieszyć i korzystać
no więc....korzystam!
stąd ten brak czasu na bloga
bo to jak nie w pracy, to na spacerze
albo na tarasie w donicach
albo gdzieś za miastem
tak nam brakowało tego zimą, 
gdy z domu lepiej się było nie wychylać
że gdy tylko odrobina słońca i nadziei na relaks na łonie przyrody się pojawia
korzystamy!

ostatnio poza pięknem natury
pochłonęła mnie również moja praca
na tyle bardzo, że przenosiłam ja do domu (o losie...)
walczę z masą dodatkowych obowiązków
i gdy tylko wszystko wróci do normy
usystematyzuje swoją "karierę blogera"
:)
tymczasem kilka niusów z naszego m.

1. goździków czas :))) 
piękne kwiaty, które zaraz po tulipanach wzbudzają mój zachwyt
.....i nie ma że mniejsze gałązki się marnują
też znalazłam dla nich miejsce






2. drzewko oliwne
moje drzewo puściło nowe listki! tak się cieszę
z początku nie umiałam sobie z nim poradzić
niby takie proste w obsłudze
ale gdy tylko dałam sobie z nim na wstrzymanie
ono od razu zareagowało pozytywnie :)

3. poranne wsparcie
ponieważ ostatnio ciężko się wstawało,
a to katar, a to gardło, a to zwyczajne zmęczenie
trzeba się było motywować z każdej strony!
ot moja sypialniana motywacja z rana :)



4. tarasowy zawrót głowy
gdy tylko pogoda pozwala
spędzam czas na tarasie
a to coś przesadzę, dosadzę, podleję
póki co, jeszcze nie jest tak idealnie jakbym chciała
zajęcie więc na piękne dni mam
ważne, że to na świeżym powietrzu
aktualnie przygotowuje się do mebli z palet na tarasie i stolika ze szpuli
służącego póki co za stojak do mojej rukoli, pietruszki i koperku
walka z czasem i pogodą trwa
efekt jak będzie - na pewno pokarzę :)






tyle planów i pomysłów w mojej głowie!
tyle pięknych dni przed nami
tyle słońca do wykorzystania
a ta doba wcale się nie chce wydłużyć!

dużo spokoju i wolnego czasu

Ania

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Uwielbiam Twój taras :) U mnie w domu tylko mały balkonik, ale na szczęście jest i ogród.
    Widzę u Ciebie to co i u mnie: świecznik z serduchem i niebieski pompon :)
    Pozdrawiam, Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, wraz z początkiem ładnej pogody trochę szkoda czasu na siedzenie przed komputerem, tyle jest do zrobienia. :) Śliczne to drzewko oliwne. :)) I jestem ciekawa mebli z palet, jak Ci wyjdą. :)
    Pozdrawiam, Iza

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.