nowa flora


co rusz to powtarzam
już zapewne do znudzenia
ale bez roślin nie wyobrażam sobie domu
bez kwiatów w wazonie
bez kwiatów w donicach
bez roślin na tarasie
musi być zielono, kolorowo, 
nie raz i przy okazji pachnąco

gipsówka to zdobycz przypadkowa
ale jej drobne kwiatki mnie powalają
jest taka delikatna, urocza
dopieszcza moje wnętrze
ale koniec końców wyląduje na tarasie
tam będzie jej na pewno lepiej :)




wpadły mi w ręce 
podczas ostatniej wizyty w IKEA 
nie mogłam się oprzeć
no i teraz są, zdobią
prezentują się bajecznie

    






pozdrawiam 

Ania

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Sliczna gipsówka, sama mam ją przed domem:) A sukulenty z Ikei chyba wykupilam juz wszystkie:) Sama tez nie wyobrazam sobie domu bez roslin i kwiatow, jak dla mnie bylby taki bez zycia. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gipsówka moja już też z domu wyleciała na taras ;)

      Usuń
  2. Ja mam u siebie tylko sukulenty :), niestety żadne inne mi się nie trzymają :(...nie mam ręki do kwiatów :(
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko przychodzi z czasem, ja na storczyki zaczęłam się złościć to dopiero zaczęły kwitnąć! :)

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.