znowu chciałabym być dzieckiem, po prostu - WOW!


zobaczyłam i ....oniemiałam z zachwytu!
tak piękne wnętrza, co jedno to bardziej powalające
zakochałam się <3
nic dodać nic ująć
musicie to zobaczyć!

Little Liberty to firma założona przez mamę trójki dzieci - Nicole Rosenberg,
która zajmuje się dekorowaniem wnętrz dla dzieci
przedszkoli, sypialni dziecięcych, sal zabaw, żłobków;
wnętrza stworzone przez Nicole są zabawne, unikalne i praktyczne
zobaczcie sami!



































 www.pufikhomes.com
littleliberty1.blogspot.com

pokoje powalają
a jakie jest wasze zdanie?
ja jestem oczarowana :)

Ania

You Might Also Like

6 komentarze

  1. faktycznie, mogłabym być dzieckiem w takim pokoju;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje.. A ja w trakcie remontu pokoju dla dzieci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, nie zazdroszczę, taki wybór i możliwości, trzymam kciuki!

      Usuń
  3. Coś pięknego :) Sama pomieszkałabym w którymś z tych pokoi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne propozycje. Te z wąsami- zachwyt mojej córki ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.