Świąteczne etykiety


przygotowania do świąt rozpoczęliśmy od listy prezentów i planu na ich zakup
mi idzie znakomicie w tym roku, wszystko już mam, nic tylko się cieszyć!
skoro mamy już prezenty (albo plan na prezenty), dobrze też pójść o krok na przód
pakowanie i oznaczanie jest integralną częścią podarunku
im ciekawiej zapakowany prezent tym większy zachwyt budzi u obdarowanego
musimy pamiętać, że ogranicza nas tylko wyobraźnia :)


mój pomysł w zeszłym roku? oznaczenie prezentów........zdjęciami!
na szarym papierze wydrukowałam czarno białe zdjęcia twarzy osób obdarowywanych
muszę przyznać że etykietki te zrobiły niesamowite wrażenie
przykłady poniżej (pamiętajcie że wiele zależy od gramatury papieru na którym drukujecie ;))


dziś chciałam przedstawić kilka gotowych etykiet do druku, które wpadły mi w oko
przy okazji szukania ozdób na "zagranicznych" blogach ;)







4. blog.heylook.fi mint and pink





6. www.kidspot.com.au black and color











miłej zabawy kochani :)

Ania

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Etykiety nr 5 i 8 bardzo mi przypadły do gustu. Ale te zdjęcia przebijają wszystkie. Że też sama na to nie wpadłam ;) Ile to się człowiek może dowiedzieć pisząc bloga i obserwując innych :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nie raz to samo jak czytam blogi :) ale to akurat bardzo dobra nauka :)

      Usuń
  2. U mnie głównym motywem będzie gwiazda betlejemska. Co roku wymyślam coś nowego, gwiazdy jeszcze nie było. Najwięcej będzie żywych roślin w donicach, ale mam zamiar zrobić też stroiki czy papierowe ozodby na choinkę z tym motywem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ten pomysł sprzed roku, może kiedyś go podkradnę ;) A z gotowców 1 moim nu,merem jeden :)
    Uściski :*
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Lubię prezenty ubierać w opakowania i etykietki właśnie :)
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.