kochana babciu, dziadku


Mamy to. W końcu mogę mówić na swoich rodziców (i teściów) dziadkowie bez groźby utraty jedynek. Taka kolej rzeczy. Dostali za to dodatkowe święto, które zbliża się wielkimi krokami. Jest to pierwszy Dzień Babci i Dzień Dziadka moich rodziców więc ja już zestresowana od tygodni jak to godnie uczcić. Wiem, że starczył by im słodki uśmiech wnusi, ale jednak trapi mnie co by tu wymyślić, żeby było miło i sympatycznie. No i żeby prezent zapadł w pamięć. Jest niby tego wszystkiego dedykowanego bardzo dużo, ale nie lubię gotowych rozwiązań. Lubie wybierać prezenty ciekawe i niespotykane. Oto kilka, które mogą się spodobać waszym babciom i dziadkom.

Odcisk stopy lub dłoni dziecka

Wspaniała pamiątka dla szaleńczo zakochanych we wnukach dziadków. Kupujecie magiczne pudełeczko z odrobiną zaprawy na odcisk. Pomagacie oczywiście maluszkowi wykonać dzieło i voila! Super prezent gotowy. Można kupić gotowe ramki z miejscem na zdjęcie dziecka i na odcisk, można też kupić samą masę i wykonać własną kompozycje do powieszenia na ścianie. Wybór należy do was. 


Podkładki pod kubek ze zdjęciami malucha

Takie gadżety jak podstawki pod kubek, podkładki pod myszkę itp można wykonać chyba w każdym miejscu gdzie można wywołać zdjęcia. Możliwości jest wiele - album ze zdjęciami, zdjęcie na płótnie, kalendarz, koszulka. Istne szaleństwo w branży gadżeciarskiej. Każdy myślę, że znajdzie coś dla siebie.

Album "Opowiedz mi babciu"/"Opowiedz mi dziadku"

To co najbardziej pasjonuje nas w naszych dziadkach i babciach to ich opowieści, wspomnienia. Sama jako dziecko bardzo lubiłam słuchać o innych członkach rodziny, o historiach z dzieciństwa. To co może posłużyć za pomoc w przechowywaniu tych ulotnych z czasem wydarzeń to albumy "Opowiedz mi babciu"/"Opowiedz mi dziadku". Pomagają one opisać historie rodzinne, moment poznania się aż do ślubu, narodziny dzieci, narodziny wnuków, uczucia i przeżycia które towarzyszyły tym i innym ważnym wydarzeniom z ich życia. Wspomnienia dziadków zostają na dłużej. Myślę że to świetny prezent dla obu stron. A i my zapewne dzięki temu wiele nowego dowiemy się o naszych rodzicach.


Prezent wykonany własnoręcznie przez dziecko

Zawsze wydawało mi się, że takie rzeczy mają największą wartość. Czy to pierwsze kreski na kartce mające przypominać domek, ludek z plasteliny, wycinanka, pokolorowany obrazek, laurka. Dumni dziadkowie na pewno będą się długo chwalić zdolnym wnukiem/wnuczkom. No i jaka pamiątka rodzinna. Przechowywana w archiwum rodzinnym za kilka lat wszystkim członkom rodziny dostarczy wielu wzruszeń.

My, rodzice, przy okazji tworzenia i wymyślania prezentów dla dziadków naszych dzieci nie zapominajmy o swoich dziadkach. Odwiedźmy ich, zadzwońmy albo przynajmniej wyślijmy kartkę. W końcu zawdzięczamy im zapewne najwspanialsze chwile naszego dzieciństwa. Zróbmy tak, żeby i nasze dzieci takie chwile miały w pamięci. Do przeczytania! 

Ania

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Odcisk małej rączki i stópki potrafi bardzo rozczulić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie to wszystko wygląda muszę przyznać.
    Ja ostatnio robiłem badania na nietolerancje pokarmową.
    No i wyszło, że jestem chory, na niektóre rzeczy. Tak więc zaczęłem leczenie no i całkiem mi to pomaga.
    Co do Twojego blogu - jest naprawde bardzo fajny. Udostępniaj więcej artyukułów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Och jakie to są piękne prezenty. Moim dziadkom też na takie stawiam, na https://info.wiara.pl/doc/6676202.Kreatywne-pomysly-na-prezent-dla-Babci-i-Dziadka znajdziecie więcej inspiracji. Nasi kochani dziadkowie zasługują na spersonalizowane, najpiękniejsze prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.