#1 must have

# must have

jak chyba każda kobieta 
mam swoje upatrzone, wymarzone przedmioty
które wpadły w oko i siedzą z tyłu głowy
miotam się w koło nich, oglądam, przeglądam
kombinuje, świruje żeby gdy nadarzy się szansa
zapolować i upolować :)



1. wazon Gabriella od IB Laursen ze sklepu From Nord - estetyczna i prosta forma

2. heksagon - półka drewniana od Anything - kocham drewno, 
półka ta jest piękna, surowa, po prostu na nią choruję,

3. lniana pościel od H&M Home - jakiś czas temu napisałam cały post o pościeli lnianej
zakochana jestem po dziś dzień...marzenie narasta :)

4. torba papierowa firmy Blacksis - u mnie widzę ją na korytarzu, pełniła by rolę schowka na szaliki/czapki a w przyszłości do przechowywania materiałów i tasiemek :)

5. diamentowe pudełko/lampion od AgnethaHome - cudo samo w sobie, piękne, idealne, marzenie..


podzielacie mój zachwyt nad tymi rzeczami? 
a może na waszej liście znajduje się również coś z mojej listy? :)
śle całusy!


Ania

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Piękne rzeczy wybrałaś, bardzo mi się podobają. A półkę i torbę papierową można zrobić samemu ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda :-) na półkę mam już pomysł, ale torbę chyba zakupie :)

      Usuń
  2. Baaardzo się cieszę Aniu, że i coś ode mnie znalazło się na Twoje liście Must Have :) To ogromne wyróżnienie :)
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, twoje diamentowe pudełko jest tak cudne że nie mogło być inaczej :)

      Usuń
  3. Mój faworyt to zdecydowanie wazon Gabriella od IB Laursen. Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja z Twojej listy zamawiam cacuszko numer 5, diamentowe pudełko- lampion- jest wspaniały :D
    Miłego weekendu :)
    Pastelowa Kropka


    OdpowiedzUsuń
  5. Ania lniana pościel będzie niedługo w IKEA :) Sama na nią czekam :P

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.