#6 zrób to sam - domowy instagram


jestem ogromna fanką Doroty Szelągowskiej
uwielbiam jej program
pomysły na metamorfozy
ciekawe rozwiązania
w którymś odcinku wpadła mi w oko wykonana przez Dorotę ramka


kombinowałam i myślałam jakby to zrobić sobie w domku
no i rozwiązanie przyszło znienacka :)

w pracy kolega przycinał sobie skrzynkę, 
po przycięciu której została piękna drewniana....ramka
wisiała na gwoździu przez jakiś czas
zanim mnie oświeciło
kilka fajnych zdjęć z ostatnich imprez wiosenno-wakacyjnych
trochę szalonych fotek z lat ubiegłych
wszystko już prawie mam
ale....nie jestem użytkownikiem instagramu
więc foty nie są kwadratowe
..
nic to!
okazało się że rozwiązania dostępne są już w internecie!
odnalazłam stronę, na której wgrałam swoje fotki i mogłam je sobie wykadrować jak chce! :)
ha!
nie musisz być użytkownikiem instagramu!
miodzio

błyskawiczna realizacja!
zamówienie wysłałam w środę po 13, 
zdjęcia czekały na mnie już w czwartek po powrocie z pracy
bosko! :)
to lubię!
szybki pomysł i szybka realizacja, o tak!

no to co, cała reszta była już tak naprawdę gotowa
ramka, sznurek, gwoździki
klamerki jakieś nawet okazało się że mam
piękny instagram gotowy!





muszę kolejnym razem użyć większej ramy
bo mam ochotę wszystkie powiesić ale miejsca brak!
polecam gorąco
samo wywoływanie zdjęć i przyczepianie to ekstra zabawa! :)))

(post nie jest sponsorowany)

Ania

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Bardzo lubię program Pani Doroty i ją samą. Jakaś taka sympatia ogromna od niej bije. :D
    Ta ramka to super pomysł! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo bardzo pomysłowe - efekt końcowy super :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł na ramkę świetny :)
    Pozdrawiam! M :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny i optymistyczny pomysł z tą ramką :D, ALE co do samego INSTA to jak tylko o nim słyszę to czuję mały wyrzut sumienia, wydaje mi się, że my blogerki mamy "obowiązek" :D :D takowy założyć, a ja wciąż odwlekam ;) Myślę sobie co za dużo to niezdrowo, ALE niestety przyjedzie ten dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ramka jest świetna! Polecamy się na przyszłość!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.